#CVHod

Gdy miałam 10 lat, koleżanki w klasie zaczęły nosić staniki. Byłam okropnie zazdrosna, że ja mimo miseczki A go nie miałam. Mama ze mną jeszcze o "tych sprawach" nie rozmawiała, więc pomyślałam, że coś wykombinuje na własną rękę. Strasznie się wstydziłam iść do sklepu i po prostu kupić stanik. Poszperałam w szufladzie mamy (choć ona miała C) z nadzieją, że coś znajdę dla siebie. I nagle tadaaam! Czarny koronkowy stanik, bez fiszbin, zapinany na klamerki na ramionach. Pomyślałam, że to jest to. Poszłam do łazienki go przymierzyć i pasował jak ulał. Zdziwiło mnie jednak to, że wkłada się go przez głowę.

Zadowolona na następny dzień włożyłam swoją zdobycz, tak żeby nikt nie zauważył z domowników, że mam go na sobie, po czym poszłam do szkoły. Po wf-ie w szatni specjalnie zmieniałam koszulkę nieco dłużej, żeby koleżanki zauważyły, że i ja noszę stanik. Ale one nawet nie zwróciły uwagi. Ależ byłam zła! Nie bacząc na to, nosiłam go codziennie z nadzieją, że ktoś w końcu zauważy ramiączka odciskające się na mojej koszulce.
Aż pewnego dnia po wf-ie przyjaciółka spytała, gdzie kupiłam stanik. Wytłumaczyłam jej, że znalazłam u mamy w szufladzie z bielizną i "pożyczyłam". Koleżanka po obejrzeniu bielizny stwierdziła, że to nic innego jak pas do pończoch.
W wieku lat 10 nie przypuszczałam, że coś takiego istnieje.
WikingBezBrody Odpowiedz

Ja dopiero dzięki temu wyznaniu dowiedziałem się, że to istnieje

SelfishAngel

Człowiek uczy się całe życie xD

Smutnabula

Istnieje. Rodem z pin up. W dodatku jest bardzo wygodny, bardzo ułatwia noszenie klasycznych pończoch i jest seksowny.

Fruktoza666

Smutnabula Zanim skomentujesz to moze najpierw sprawdz informacje. Pasy do ponczoch noszono zanim wymyslono rajtki z krokiem

glowawchmurach

@WikingBezBrody
nie jesteś sam ...

WrozkaSmierci Odpowiedz

Jakim cudem podwiązkami zasłoniłaś cycki O_O

Feniks06

Miała 10 lat. Jakby się uparła to pewnie by nawet stringami dała radę.

zjemcikota

Pas do pończoch to nie podwiązka. :P

Shadowcat7

Pewnie wystarczyło jej, że zakrył sutki

ohlala

...
Podwiązka: https://rudaklara.pl/wp-content/uploads/2020/02/podwiązka-szeroka-GT-luz.jpg

Pas do pończoch: https://cdn2.modnezakupy.net/s2/kostar/lucycz-1-8.jpg

Jak widać na załączonym obrazku są pasy, które spokojnie mogą zasłonić małe piersi, a ten i tak jest wąski w porównaniu z niektórymi o wysokim stanie.

Elli

Wyobrażam sobie ze podwiązki zapinaly się na ramionach a pas zasłaniał cycki.

WrozkaSmierci

Ale przy tym są takie małe skrawki materiału, że na stringach jest więcej

Smutnabula

W zależności od rodzaju pas do pończoch ma więcej materiału niż niejeden biustonosz :)

didja Odpowiedz

Ja tak pro forma: nie ma czegoś takiego jak miseczka C. Literki oznaczają liczbę centymetrów różnicy między obwodem biustu a obwodem pod biustem. G oznacza różnicę ok. 16 cm. W ten sposób i kobieta, która ma pod biustem 70 cm, a w biuście 86 cm, i ta, która ma pod biustem 100 cm, a w biuście 116 cm - będą nosiły to samo C. Ale na rozmiarówkę składa się liczba oznaczająca obwód pod biustem i owa różnica, czyli pierwsza kobieta z przykładu będzie nosiła 70C, a druga - 100C.

Tu masz bardzo fajną ściągę:
https://stanikomania.pl/jak-dobrac-stanik/

didja

Korekta, miało być: "C oznacza różnicę ok. 16 cm".

Feniks06

W linku który wysłałaś już w pierwszych zdaniach jest zapisane, że litera to rozmiar miseczki ;)

bazienka

to umowne nazewnictwo
ale wiekszosc kobiet nie ma pojecia, ze to roznica mdzy obwodami ;p
a co dopiero faceci
ja spotkalam sie tez z nazewnictwem cyferkowym np. "trojka" lub "piatka"

Maria26

Tak didja, tylko weź pod uwagę że nieliczne kobiety chodzą do brafiterek na dopasowanie stanika, bo to kosztuje. Większość kupuje staniki w sieciówkach, gdzie nie ma możliwości poprawek.

Vito857 Odpowiedz

Dziewczyny nie zwróciły na to uwagi, bo po prostu dla nich noszenie cyckonosza nie było żadnym ewenementem.
Aczkolwiek nie wpadłbym czytając to wyznanie, że na końcu wyjdzie pas od pończoch 😂😂

bazienka

ja bardzoej pomyslalam o takich jakichs bdsmowo-fikusnych stanikach co nawet do sutkow nie siegaja

nata

U nas było, przynajmniej dla mnie. Ale dziewczyny też mówiły, że czemu ta jeszcze nie nosi, a czemu ta już nosi. 🤦🏻‍♀️

Waniliowabeza Odpowiedz

Przepraszam ale jak? W sumie można (do góry nogami) ale jak ty to zapiełas? Klamerka do klamerki? Trzymało się? Dla tych co nie wiedzą te klamerki trochę przypominają... klamerki od szelek lub spinki do włosów (?) ( zależy od modelu, i są raczej płaskie i małe)

Tundra Odpowiedz

Jezu, zrobiłam kiedyś dokładnie to samo :D

Seven777 Odpowiedz

Mnie przeraziło ze 10 latka (strzelam ze przyjaciółka byla w tym samym wieku) wiedziała co to pas do pończoch...

Raz23babajagapatrzy

Moze jej mama czy siostra nosi taki pas i po prostu spytala co to jest.
Przeciez pas do ponczoch to dosc normalna rzecz.

VampireGrin

Co jest w tym przerażającego? Pończochy to nie tylko bielizna erotyczna, ale normalna część kobiecej garderoby... Wiele kobiet nosi (a zwłaszcza nosiło w przeszłości) pończochy zamiast rajstop

bazienka Odpowiedz

jak ty to zapinalas w sumie? zawiazywalas te tasiemki z klamerkami czy co?
mam kilka pasow do ponczoch, bo wole ponczochy od rajstop, ale te paski od klamerek sa mega sztywne... chyba ze jakos klamerki o siebie...

Waniliowabeza

Zapinała klamerke na klamerke, ale co dziwne pasy są dłuższe niż ramiączka od biustonosza, nawet zmniejszone na maksa to "wisiały by". Ja też nie znoszę rajstop, ale wolę samonośki.

bazienka

no wlasnie stad pomysl zawiazywania...
u mnie jest taki dzyndzel w ksztalcie polkuli i to sie przytrzaskuje nieco mniejszym takim drutem na wcisk, nie wiem, jak w innych modelach

SniadaniowyPotwor Odpowiedz

Pewnie to nie był pas do pończoch a majtki bez krocza, pasowały by idealnie...

KrowkaMaja Odpowiedz

Przypomnialo mi sie jak bardzo ja chcialam miec pierwszy stanik i jak juz mialam to chcialam, zeby bylo widac spod bluzki ramiaczka xD

nata

A ja chciałam zacząć nosić, ale wstydziłam się ramiączek. 🤷

Zobacz więcej komentarzy (1)
Dodaj anonimowe wyznanie